Nakopněte prodeje aneb SEO tipy pro rok 2019

Nakopněte prodeje aneb SEO tipy pro rok 2019-2

Není žádným tajemstvím, že vyhledávače postupem času mění své algoritmy. Pokud to nečekáte, mohou vás tyto změny připravit i o těžce vybudované pozice. Poradíme několik tipů, aby se vám to v letošním roce nestalo a prodeje jen stoupaly.

Pro ty co netuší, co je to SEO, začneme trochou teorie. Zkratka SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je vlastně označení jakési metodiky vytváření nebo upravování webových stránek. Nemyslete si ale, že u optimalizace stránky končí. Je totiž i o vnějších faktorech, označovaných jako off-page. Pro potřeby tohoto článku ovšem tuto skutečnost vynecháme a budeme se věnovat čistě on-page záležitostem.

V případě optimalizace jde jen o jediné – obsah stránky musí být co nejvhodnější pro automatizované zpracování internetových vyhledávačů. Díky tomuto si web zajistí vyšší pozici a tím také více potencionálních návštěvníků.

Moderní svět technologií si žádá i nové způsoby vyhledávání. I díky tomuto velké vyhledávače, jako například Google, často mění svůj přístup k řazení webů. Tímto pak prakticky pohřbívají staré optimalizace a dávají šanci aktuálnějším. Pokud tedy již nějakou chvíli dumáte nad tím, proč vám padá návštěvnost, zkuste vylepšit své SEO. Například podle následujících tipů:

1. Obsah ničím nenahradíš!

Obsah je tím nejdůležitějším. Snažte se jej nabízet co nejkvalitnější a přinášet čtenářům i nějaké hodnoty. Udělejte si také nějaký výzkum klíčových slov a ty pak začněte v rozumném množství vkládat. Velmi pravděpodobně tak zvýšíte návštěvnost.

Nekvalitního obsahu je třeba se vyvarovat. I přes dokonalou optimalizaci jej totiž vyhledávače přestávají konzumovat a sahají spíše právě po kvalitě a co nejvíce informacích.

Nakopněte prodeje aneb SEO tipy pro rok 2019-32. Pracujte na své značce

Hodně často se na vlnách internetu setkáte s naivní myšlenkou, že kvalitní obsah prostě musí být úspěšný. Nefunguje to tak. Vyhledávače musí nejprve vaši kvalitu opravdu objevit a až pak se o ni začnou dělit na prvních příčkách. Jak toho docílit? Začněte propagovat a vybudujte si větší publikum. V momentě kdy si například Google všimne zájmu o vaši značku, rád pomůže dostat se výše.

3. Zaměřte se na návštěvy z mobilních zařízení

Google ve svém nedávném průzkumu odhalil, že z mobilních zařízení se vyhledává více, než z počítačů. Tohoto tvrzení je třeba se v roce 2019 držet. Dejte si tedy pozor, ať je váš web dobře a rychle dostupný i na mobilních zařízeních. Zvýší to nejen vaši pozici, ale i spokojenost návštěvníků.

4. Zapracujte na rychlosti, dokáže rychle odradit

Dalším z tipů je rychlost. Opět v tomto kontextu použijeme zajímavá data od Googlu. Dle něj 53% mobilních uživatelů opustí načítání webové stránky, trvá-li déle než tři sekundy. Dejte si tedy velký pozor, aby vaše stránka dokázala rychle a účinně nabízet uživatelům, co od ní žádají. Doporučujeme využít nástroje Google Pagespeed Insights.

5. Myslete na hlasové vyhledávání

Aktuálním trendem je také hlasové vyhledávání. V tomto případě se doporučuje v rámci klíčových slov používat celé otázky, na které se uživatelé ptají. Hesla zde nepomohou. Při hlasovém vyhledávání se totiž tážou obrazně řečeno jako kamaráda, tudíž v celých větách.

Zkuste také tvořit úryvky. Krátké odpovědi na výše zmiňované otázky. Vyhledávače je mohou využít, což by vyústilo samozřejmě k vašemu úspěchu.

Slovo závěrem

Pokud jste si letošek zvolili jako rok pro zvýšení tržby, rozhodně na trendy v SEO nezapomínejte. Již víte, že se často mění a aktualizují. Zaměřte se na hlasové vyhledávání, produkujte kvalitní obsah a optimalizujte jak jen je to možné. Přejeme hodně štěstí a hlavně spousty spokojených návštěvníků.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru

Další zajímavé články